zondag 4 februari 2018

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

de eerste maand van het jaar is alweer om. Dat is snel gegaan! Dus tijd voor een nieuwe challenge.
Het is de maand van Valentijnsdag.
Daarom vragen we deze maand een kaart van jullie over Liefde en vriendschap. Onze gastdesigner Ellen en het DT hebben weer mooie voorbeeldkaarten voor jullie gemaakt.

Ellen

Ingrid

Nelly


Hermien

Colien

GerJanne
Monique

En wat vinden jullie ervan? Moet een makkie zijn toch? Ik zie al zoveel Valentijnskaarten voorbij komen....daar kunnen nog wel een paar bij 😉

En om de prijs hoeven jullie het al helemaal niet te laten. De Egel stelt deze challenge een mooie prijs beschikbaar.

Drie mooie achtergrondstempels van Nellie Snellen. Zijn ze niet te gek??






De regels staan in de rechter bovenhoek. Je mag 2 kaarten insturen en je hebt tijd tot en met 2 maart 23.55 uur.

Heel veel plezier met het maken van een liefdevolle kaart! En oh ja, voor de winnaars moet je even naar beneden scrollen!

Creatieve groetjes,
Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, GerJanne en Monique













10 opmerkingen:

  1. Heel toepasselijk thema deze maand en volop inspirerende voorbeelden van het DT! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke uitdaging zeker doe ik mee ... staat er tussen
    Mooi al die verschillende voorbeeldkaartjes DT team !
    Fijne zondag groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb zojuist mijn kaart erbij gezet. jullie hebben erg leuke kaarten gemaakt ter inspiratie. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden.
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi DT werk!
    Ik doe graag weer mee!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt! Liefde en vriendschap, leuk thema, kun je zo veel kanten mee op hè. Mijn kaart staat erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. Ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge met dito voorbeelden en ook ik heb mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.