zondag 3 september 2017

Easel.... doe je nog mee??

Hoi allemaal,

we merken dat er nog niet massaal mee gedaan wordt aan de challenge. 
Easel is niet het gemakkelijkste, maar wel leuk! 
Het kan ook zijn dat er nog mensen op vakantie waren. Dus we hopen dat er nog een boel inzendingen komen.
Op het moment van schrijven zijn er 15 kaarten geplaatst. Om nog wat inspiratie te geven zijn hier onze voorbeeldkaarten.

Monique

Hier kun je goed zien hoe de kaart gemaakt is...
Hermien

Nelly



Dit moet toch wel inspireren lijkt me! Als je je kaart wilt linken kun je dat >HIER< doen.
En als je vragen hebt hoe je nou een easlekaart maakt, kun je ons mailen, we leggen het graag uit.

Creatieve groetjes,
Ingrid, Hermien, Nelly, Monique en GerJanne

10 opmerkingen:

  1. Veel succes met de challenge. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, ik ben er nog mee bezig, hij is wat tijdrovender als geplánt maar gaat deze week lukken!
    De voorbeelden liegen er niet om, stuk voor stuk zo mooi zeg!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaarten, de mijn zit nog in de planning.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeeldkaarten, de mijne is in de maak.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga mijn best doen, vind het wel een uitdaging. tot wanneer kan ik nog inzenden (als dat lukt)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. welk bannertje wordt er bedoelt? die van "de Egel" of die van knutsels en kadootjes met ik doe mee???

      Verwijderen
  6. Wat een mooie voorbeelden weer en zoveel verschillende modellen! Ik heb mijn kaart geplaatst, heel misschien als ik nog tijd heb maak ik nog een easel. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuke kaartjes dames DT , mijne komt eraan,
    Fijne dag allemaal van
    Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a nice example again and so many different models! I've placed my card, maybe if I still have time, I'll make another easel. greetings els
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.