zondag 14 mei 2017

Nieuwe challenge Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal, 

de 14e mei al weer en tijd voor een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes.

Deze keer vragen we om een CAS kaart. Daarbij is het de bedoeling dat je ongeveer  75% van de kaart ongemoeid laat. Voor een heleboel van ons heel moeilijk....zeker voor mezelf. Ik heb altijd het idee dat er nog iets bij op moet. Dus een hele uitdaging. Maar het is ons weer gelukt een paar mooie voorbeeldkaarten aan jullie te laten zien.

De eerste kaart is van onze Gastdesigner Antje.

Antje GDT

Nelly

Hermien

Ingrid
GerJanne
Monique
Zijn ze niet mooi geworden? Ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren.
De prijs wordt deze challenge beschikbaar gesteld door onze trouwe sponsor Anne-Marije van www.anmacreatief.nl



De challenge loopt tot en met vrijdag 9 juni 23.55 uur. De regels staan rechts boven in.
We hopen weer op vele mooie bijdragen.

Creatieve groetjes,
Ingrid, Nelly, Hermien, Antoinette, GerJanne en Monique



8 opmerkingen:

  1. Prachtig! En inderdaad een uitdaging, die CAS kaarten. Ik ga mijn best doen niet meer dan 25% te versieren! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge!
    Mooie voorbeelden.
    Das ook wat 75 % wit en is mijn kaart titel: Live life in color!
    Hihihih.
    Goede grap vind ik zelf,;)
    Lieve groetjes en alvast een goed weekend, Crealinetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige DT kaarten dames!
    Fijn zonnig weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeld kaarten
    Fijne dag verder!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten van de DT en een leuke challenge!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeelden dames DT,m'n kaart staat derby :-)
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.