zondag 22 mei 2016

Uitslag challenge Hollandse weken

Hallootjes vanuit een heerlijk relaxt DT weekend in Overloon.

We hebben voor het eerst gezamelijk rondom de tafel een top 3 uitgekozen.
Wat waren ze mooi

Ik heb een willekeurige top 3 voor jullie. Die gaat als volgt:




 Antje


We hebben een gedeelde top 3 deze keer.

En de winnaar is ......

Antje!

Van harte gefeliciteerd! Wil je me jouw adresgegevens mailen naar m.eding@live.nl
Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

De andere dames mogen Gastdesigner zijn voor de challenge van juni. Ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie top 3 notering.
Als jullie het leuk vinden om dat te doen, mogen jullie mij een mailtje sturen. Ook naar 
m.eding@live.nl

Over een half uurtje verschijnt de nieuwe challenge. Doen jullie weer gezellig mee?

Creatieve groetjes, 

Monique



3 opmerkingen:

  1. Wat super dat mijn doosje in de top-3 is gekomen. Bedankt DT!!
    Ik mail jullie even over het gast designer zijn en ik doe graag weer aan volgende challenges mee.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte dames, verdiende top 3 en winnaar! Ik vind het doosje met de stroopwafels toch zo gaaf bedacht, complimenten Lia. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie Top-3 plaats en veel plezier met gastdesigner zijn en de winnaar met haar prijs!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.