zondag 2 maart 2014

Challenge #10 - Voorjaar


Goeiemorgen lieve blogvriendinnen,

Na een overweldigende challenge nummertje 9 volgt hier nummer 10 alweer. Met dit keer als thema Voorjaar. We hebben nog een maand winter voor de boeg maar het voorjaar is al in volle gang.

Dit zijn de voorbeelden van het DT-team:











Ik hoop dat wij jullie weer kunnen inspireren. Aan het weer zal het niet liggen.
Onze sponsor is deze keer Antoinette Brouwer van Kleurenfestijn. Een leuke hobbywinkel en webwinkel in Middelburg.
Zij geeft deze 2 mooie mallen kado:


Dus allemaal weer naar jullie knutselhokkie, kamertje, bureautje en aan de slag. Jullie hebben weer een maand de tijd. In de tussentijd komen wij nog 2 keer met prachtige reminders. Dus vergeten kunnen jullie het niet hoor!

Hier volgen nog een keer de regels:
De challenge duurt tot en met 29 maart.
Plaats je foto met een directe link naar de kaart op je blog.
Plaats het logo van Knutsels en Kadootjes in je sidebar.
Word volger van de challengeblog. (als je het nog niet bent)
Je mag maximaal 2 keer meedoen.



We wensen jullie veel succes!
Creatieve groetjes van Ingrid, Antoinette, GerJanne en Monique

21 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden dames, een voorjaarskaart moet toch wel lukken nietwaar?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden en een leuke challenge, hier schijnt volop de zon dus ik heb het voorjaarsgevoel al!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry voor het verwijderen van mijn reactie maar ik zag dat ik prijs had en wilde een berichtje achterlaten, ben ervan in de war haha, verkeerde plaats om achter te laten........lol.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komt helemaal goed met het voorjaar lieve blogsters! Toevallig plaats ik vandaag een bloggbericht en die sluit mooi aan bij jullie vraag. Ik hoop dat het zo mag.....ik heb twee verschillende creaties in mijn bericht en bij jullie doe ik met de kaart mee....

    Groetjes en een fijne zondag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeeldkaarten weer, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke challenge ik doe weer gezellig mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke challenge weer, Lente, dat gevoel heb ik al en hopelijk zien jullie het in mijn creatie ook.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lezen van de voorjaarschallenge en de voorbeelden inspireerden me tot het maken van een lila met gele kaart, de kleuren uit de tuin van krokus en narcis (winterakoniet is al verdwenen) . Ik heb hem dan ook geplaatst, tenminste als dat gelukt is. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heeft het team weer prachtige kaarten gemaakt een leuk thema! IK heb mijn kart ook geplaatst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt!!! Ik doe weer gezellig mee, een uitstekend passend thema.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een voorjaarschallenge past zeker super bij het weer dat we dit weekend hebben!
    Bedankt voor de tip Monique!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt door de DT leden en na een tip van GerJanne doe ik ook gezellig mee ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben vergeten om een 2 achter mijn naam te plaatsen....sorry.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, Ik heb nog een voorjaarskaart geplaatst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke opdracht en mooie voorbeelden zijn er gemaakt.
    Mijn kaartje is gelinkt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke opdracht emn prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn kaart wordt niet gepakt. Dus zet ik de link maar eventjes hier neer:
    http://mijnhobbywereld.blogspot.nl/2014/03/spring-is-in-air.html

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke challenge. Ik koos voor van alles. Maar met Pasen of iedere andere dag mag deze schattige kleine mij komen wakker maken. Helaas. Dat is een utopie. Maar het voorjaar spettert er ook vanaf. En aankomende week wordt het nog mooier dan het al was. Campingtime. gr leny w en succes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.