zondag 23 juni 2013

Nog 1 voorbeeld voor mijn 1e Challenge "Mannenkaarten/Creaties

Goeiemiddag allemaal,

Is het bij jullie ook zo druilerig? De ene keer schijnt de zon, vijf minuten later regent het.
Ik ga zo mijn blokhutje weer in om een kaart af te maken en een doosje versieren.
Mannetje is offshore, zoon zit in Biddinghuizen bij een Defcon festival en dochter heeft afsluiting van voetbal. Dus moederziel alleen...
Vinden we dat erg? Ikke niet hoor...lekker freubelen. Ik wilde nog even een doosje plaatsen die ik jongstleden heb gemaakt. Ook zoiets mag natuurlijk gebruikt worden voor de Challenge mannen zolang het maar voor onze lieve mannen is.
Het dessinpapier heb ik gebruikt van het merk Wellington (met dat grappige beertje)
De afbeelding met de fiets komt bij Gerda's Hobbyshop weg. Vintage knipvellen.
Met 3 kleine lades om iets lekkers in te doen.

Ik hoop jullie creaties gauw te zien.....Er is nog tijd tot 3 juli.
Een fijne zondag en tot gauw!

Liefs, Monique

P.S. Vandaag is ook de nieuwe KIC Challenge van start gegaan. Challenge nr. 10 Een bingo deze keer.
Team Roze heeft de Challenge verzorgd deze keer.

De prijs wordt gesponsord door The Stamping Chef. Een mooie digitale stempel.
Ook zoeken ze voor Team Roze nog nieuwe leden.
Tevens doen we nu een DT- call en willen graag 3 nieuwe DT-Members voor team roze. Dit betekend dat dit keer degene die in de top 3 komen te staan een plekje kunnen krijgen in ons designteam!
Dus doe jullie best en laat ons jullie mooiste creaties zijn! Wij als team stellen immers de top 3 altijd zelf samen.


Dus doe dubbel je best....bij Knutsels en Kadootjes en KIC Challenge.

8 opmerkingen:

  1. Just gorgeous creation my friend^_^
    Lovely image and details^_^
    Happy Sunday and big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gemaakt Monique, ziet er helemaal super. Veel knutselplezier nog in je blokhutje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Monique,
    wat grappig, mijn zoon was ook naar Defcon. Vandaag hoorden we de verhalen en zagen wat filmpjes. Hij had het helemaal super gehad!! Jouw zoon ook?
    Je doosje is heel erg mooi. Leuk dat plaatje van die fiets! Ik doe ook mee hoor, maar mag hem nog niet plaatsen. Komt zeker voor 3 juli!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerjanne, Kevin is er het hele weekend. Ze komen vannacht weer thuis. Dat vind ik wel spannend. Heel weekend feesten en dan nog anderhalf uur rijden. Ben blij als hij weer thuis is. Maar volgens mij gaat het wel mooi....ik hoor tenminste niks ;-)

    Wat betreft je kaartje...ben benieuwd. Leuk hoor al die kaarten.

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig mannendoosje, mooie papier en plaatje ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige doosjeskaart en het fietsplaatje is gaaf! Prachtige papierkeuze en stoer!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie mannen kaart Monique. Wat een leuk plaatje ik heb hem ook grappig dat men bij anderen de zelfde dingen ziet en hoe iedereen het toch in zijn eigen stijl verwerkt.
    Groetjes eline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.